tirsdag den 18. januar 2011

Pay-back-time

Det er jo lidt typisk, at når man så virkelig er klar til at rykke ud af start-hullerne med alle de idéer, projekter, mere eller mindre presserende hængepartier og planer, man har tænkt på (indrømmet: Savlet efter!!) de sidste 14 dage, ja, så er man død-hamrende træt og hoster lungerne halvt ud.

Energien er dalet siden den euroforiske dag i går, hvor alt kunne lade sig gøre, og jeg sidder med varmt i koppen, tørklæde om halsen, lænet op af bløde puder og snart med noget yndlings-fjernsyn til at underholde mig...

Jeg nåede ikke noget som helst i går. Da jeg først fik sat mig med håndbold for øjnene, faldt jeg i staver og senere i søvn... Pludselig føltes presset for de sidste uger voldsomt, og en efterreaktion var jo nok forventeligt! Men ikke mindre træls af den grund! :(



(Billede lånt her)

1 kommentar:

  1. Hej Clara!

    Ja det er typisk. Når man har tid til det man længes efter, ja så bliver man da selvfølgelig syg. God bedring.

    Tak for at du vil være med i min give away. Du har bare lige glemt en lille ting.... At tilmelde dig min blog. Hvis du altså ville være med.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet