torsdag den 23. juni 2011

Jeg skal bare liiiiiiiiiiige...

Der sker ikke en skid her på bloggen i øjeblikket. Vores Internet er mildest talt ustabilt, og dét kombineret med, at jeg ikke kan uploade billeder, og to-do-listerne (som har med andet end bloggen at gøre) er lange, gør, at der er langt mellem indlæggene. Jeg skriver for min egen skyld, og min blog er mit frirum, hvor der er plads til usensurerede tankekonstellationer. Jeg elsker at blogge. Elsker at følge jer andre - og elsker det univers, som befinder sig her. Et par faste læsere er faldet fra i min stille periode, og selvom det (netop fordi jeg skriver for min egen skyld) kan det alligevel ikke undgå at give mig et lille stik i hjertet. Måske noget pjat, men alligevel...

Jeg ved godt, jeg er lidt kedelig lige nu, men jeg kommer stærkt tilbage - det lover jeg! Jeg skal bare liiiiiiiiiiiiiige have lidt mere styr på mit liv, mit rod og vores Internet!


Billede lånt her

1 kommentar:

  1. Jeg er her stadig... måske får jeg ikke kommenteret så meget som jeg burde - men jeg er her! Og jeg læser med. Har lige læst mange af dine sidste indlæg igennem, og jeg fornemmer du er lidt træt...?! Husk nu at passe på dig selv ind imellem kærligheden til dine søstre, to do lister og kæresten... Und dig selv lidt forkælelse, lidt massage og få evt lidt hjælp derhjemme hvis du har brug for det. Jeg har haft en periode her efter jobstart efter 3. barsel, hvor jeg kunne mærke mit overskud var total i bund...det gik dog først rigtig op for mig da jeg en nat sad og tudede i min seng og endte med at stå under bruseren kl 01.30....for at få ro i kroppen...var så træt som et alderdomshjem, havde ingen overskud, og kunne mærke at stressen åndede mig i nakken...

    Er du igang med at æde en elefant, så skær den ud i små bidder! Så er den lettere at komme igennem, uden at din krop går helt ned...

    ;) Knus og tanker...

    SvarSlet