fredag den 17. juni 2011

Træt med træt på

Måske er det det sidste års pres, der kommer 10-dobbelt igen, nu hvor det er slut?
Måske er det en lang dag med fest, farver og drillerier fra tre energi-opladte nevø- og niece-unger?
Måske er det den sidste nats håbløse søvn? (det meste foregik siddende pga. uro i kroppen)
Måske er det en blanding af det hele!

I hvert fald er min krop ved at stå helt af ræset. Slut, færdig og sov! Det er den eneste ordre, den vil lystre. Så jeg vil være en pligtopfyldende krop-indehaver og give den, hvad den beder om: Søvn i lange baner!

I morgen vender jeg tilbage med updates på mit liv, for jeg har truffet afgørende beslutninger, har jeg...

(billedet er lånt her)

Jeg må hellere gå i seng - man kunne jo risikere at falde i søvn i forholdsvis uhensigtsmæssige stillinger, hvis man ikke lytter til kroppens hungren efter en seng! Sov godt!

1 kommentar:

  1. Sov godt, glæder mig til at høre hvilke beslutninger det er :)

    SvarSlet