tirsdag den 24. maj 2011

Blog-fix ønskes!

Den er helt gal. Jeg får slet slet ikke mit daglige blog-fix rundt hos jer forskellige, og indlæg er det også meget begrænset med. Den står på eksamen nærmest døgnet rundt, og jeg føler deadline (fredag kl. 11) nærme sig med alt for hastige skridt. Derefter begynder hjertet at banke lidt normalt igen, og jeg vil simpelthen føjte rundt hos jer - ja, let og lækkert suse indenom og se, hvad der fylder i jeres kalendere, verdener, tanker og blog-indlæg. Uh, jeg glæder mig allerede...

Indtil da vil jeg skrive videre om medier, overvægtige og konsekvenserne af blandingen af de to. Blandt andet skriver jeg om fremstillingen af disse herlige dansere... Ja, jeg er nærmest kommet på fornavn med dem efter at have researchet i nogle uger ;)

Billedet er lånt på tv2.dk

Fortsat god uge, til alle jer...
- Og på gensyn!

1 kommentar:

  1. God arbejdslyst :). Misunder dig ikke eksamensræset, men måske en smule følelsen af at kunne ånde lettet ud efter en overstået en af slagsens. Under dig i hvert fald dit blogfix vel, når du får tid til det igen :)

    SvarSlet