mandag den 30. maj 2011

En kærlig tanke

Eksamensopgaven er afleveret - og nu skal forsvaret i næste uge bare overstås
Vejret kan trækkes, nydes og indåndes - og fyldes af de mange opgaver, der har ventet på mig
Livet skal leves - og den frihed, jeg har længtes efter giver mig et kick af fryd

Min mand gav mig den smukkeste blomst fra haven. Jeg kan ikke huske, hvad den hedder, men min aller dejligste veninde (som er blomsterdekoratør) var på besøg og var helt målløs over den intense farve, den har. Sådan ser de ikke ud i butikkerne, sagde hun... Så blev jeg da nærmest endnu mere betaget af den :)

Mest af alt glæder jeg mig bare over, hvordan min mand så tit betænker mig med en kærlig tanke - enten gennem en blomst, en sms eller noget helt tredje. Hvor ville jeg ønske, jeg kunne give ham igen... Det er bare så svært, når han er mest glad, når jeg er glad. Præcis dét kan jeg jo ikke altid give ham - selvom jeg, både for hans og min skyld, ville ønske, jeg kunne!



Hvad forkæler I jeres mand/kæreste med?

1 kommentar:

  1. Små opmærksomheder til sin kæreste......det kunne mange mænd lære af, og det ville gøre mange kærester meget nemmere at håndtere i dagligdagen :)

    Palle
    København spisesteder
    http://københavnspisesteder.dk/

    SvarSlet