mandag den 23. maj 2011

Kender I...

...Doodle-Pia?

Jeg kender hende ikke, men jeg 'kender' hende, som i 'jeg-følger-trofast-hendes-blog', og jeg er helt solgt over hendes kreativiteter og påfund, skønne idéer og kruseduller, der tilsammen bliver til det mest inspirerende kunst!

Jeg får lyst til at 'doodle', når jeg ser, hvad hun kan, for det ser så fantastisk fantasifuldt ud. Det ser ud som om man, når man doodler, nærmest flyver af sted på en eventyrbølge, der svæver rundt om alt og ingenting og får det hele til at gå op i højere enhed. Ja, jeg ved det lyder lidt skørt, men som sagt: Jeg er helt solgt!

Kig forbi hende her - måske du heller ikke kan slippe doodle-fantasierne igen :)






Jeg håber, det er okay, jeg har lånt dine billeder, Pia? Ellers må du endelig sige til!

1 kommentar:

  1. Sikke et skønt tip. Det ser så spændende ud, at jeg straks må derover for at snuse :)

    Kh Laila

    SvarSlet