onsdag den 18. maj 2011

Potentiel tøjkrise

Som fattig studerende er H&M én af yndlingsleverandørerne til mit tøjskab - også når det er festtøj, det drejer sig om... For nogle uger siden bestilte jeg en kjole i H&M, som jeg venter med længsel på skal dumpe ind af brevsprækken. I morgen aften tager vi til Sjælland, hvor vi skal til konfirmation ved et par skønne tvillinger på fredag. Jeg havde håbet, den var kommet frem inden, men øv, øv, ingen kjole! Så nu er det på hovedet i tøj-skabet for at lede efter et alternativ...


Billedet er lånt hos H&M

Om 14 dage står den på bryllup ved gode venner - og SÅ håber jeg, kjolen er fremme...

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin kjole - har du tjekket at den ikke er udsolgt, for det plejer da ikke at tage så lang tid for H&M at sende tøj. Men håber også den når frem inden brylluppet :)

    SvarSlet
  2. Den var ikke på lager, men de skulle have den igen midt i maj, så... er det ikke nu? :)

    SvarSlet