tirsdag den 17. maj 2011

Udsplattet disco orm

Hvor ville jeg ønske, at jeg bare engang imellem blev overrumplet af en gennembrusende tro på mig selv. Sådan én der lige satte sig fast et par dage. Som gav mig energi til at kæmpe for det, jeg tror på. Som gav mig lyst til at holde fast på trods af modgang. Som gav mig styrke til at tørre øjnene, tage en tudekiks og skide på, hvad andre synes...

Når man arbejder med eksamensprojekt, ikke ved, om man er på rette vej, meget gerne skal præstere max (for at skylle de dårlige minder om sidste skrækkelige eksamen væk) og i det hele taget bare VIRKELIG trænger til en optur succesoplevelse. Ja, så kunne man drømme om at have rygrad af stål og gi den SÅ meget gas! At være en vaskeægte disco-orm, i stedet for en udsplattet én af slagsen uden rygrad (som jeg føler mig mest som).

I wish...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar