søndag den 15. maj 2011

UNDSKYLD, Brilleting!!

For snart lang tid siden fik jeg den fineste gave fra Jane Brilleting, da jeg var så heldig så heldig at vinde hendes fine give away. Jeg blev så glad for den, at jeg straks hængte den op i vinduet i mit krea-rum, og jeg har nydt den og glædet mig over den!

Og i al min iver glemte jeg fuldstændig at vise min fine premie her på bloggen. Undskyld, Jane! Men her er den, og jeg kan bare sige tak, tak, tak! Både fordi du trak mig, for den smukke indpakning og ikke mindst for det fine ophæng. Jeg er VILD med din streg og dine idéer!




Kig forbi hos Jane! Den sejeste dagplejemor i Danmark!

1 kommentar:

  1. Hey skønne Clara Gry!
    Jeg havde faktisk glemt at du ikke havde postet, og det er der jo heller ikke nogen regel om at man skal, men tak for alle de søde ord - jeg har ikke været den mindste smule i tvivl om at du var glad for den, og det er altid en fornøjelse at sende noget afsted til én man véd værdsætter det! ;-)
    Ha' en ualmindelig lækker mandag!
    Kh. Jane

    SvarSlet