lørdag den 19. februar 2011

Man si´r at over skyerne...

I dag har været en god dag! Sådan en dag, jeg ville ønske ikke sluttede endnu. At mørket ikke forlængst havde indtaget scenen. At klokken ikke var så mange, at jeg måske skulle gå i seng. At øjnene ikke kløede og munden ikke gabte. Men det er jo et godt tegn. Så har det jo været en rigtig god dag!

Min mand tog til Odense i formiddags og er af sted til i morgen sidst på eftermiddagen. Det er ikke fordi han ikke er her, at dagen er god. Slet og selvfølgelig ikke. Men jeg bestemte mig for, at dagen i dag skulle være fri for alt "bør" "skal" og "må hellere". Så ingen vasketøj, rengøring, læsning, jeg-burde-også-projekter, men kun hygge, afslapning og jeg-gør-lige-hvad-jeg-har-lyst-til-tid. Det var tiltrængt. Livskvalitet landende det helt rigtige sted!

Det er blevet til lidt fjernsyn og en hyggelig tøsefilm på computeren, mens jeg har været kreativ. En masse klippe-klistre-hygge, en prøve på en forhåbentlig kommende lampeskærm til vores køkken stærkt inspireret af Chapline, et par hobby-clay-øreringe stærkt inspireret af den dygtige Pynte Mynthes mor og ellers en flok pink sommerfugle, som nu flyver rundt i mit vindue. Derudover var jeg ude på en dejlig gåtur for at holde solen, my very best friend, ved selskab!

Glæder mig til en god dag mere i morgen!








1 kommentar:

  1. Dejligt med en god dag - krydser fingre for at i morgen også bliver god :)

    SvarSlet