fredag den 25. februar 2011

Hurtig update

Dagen i går fløj af sted. Skole, tiltrængt søvn og fødselsdag hos en dejlig veninde i går aftes. I det hele taget en god dag. Men endnu engang med for mange tanker. For mange forvirrede tårer. Livets dilemmaer er lige nu til den gode side. Men nu har min mand og jeg lagt en plan. Jeg håber, den bringer lidt ro med sig...

Og så var jeg som sagt til fødselsdag. En masse piger. En masse snak. Skønt! Jeg fik lavet nogle øreringe færdigt af selvhærdende ler - inspireret af Pynte Mynthes mor - og de faldt i rigtig god jord! Der ud over begavede jeg hende med dvd´en "Applaus". Jeg har endnu selv til gode at se den, men alt det gode, jeg har hørt om den, gav mig lyst til at forkæle Camilla med den.

Da jeg ventede på bussen på Park Allé, slog det mig, hvor smukt rådhuset egentlig står sådan en vinteraften. Man kan jo nærmest gå hen og blive lidt små-forelsket i Århus (eller Aarhus, om man vil).

Nu vil jeg skynde mig videre. Til morgenmad, tandbørsten og bussen til skole. Fremlæggelse står den på fra morgenen af. Og udsigt til weekend. Helt helt fantastisk! God dag til jer!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar