onsdag den 16. februar 2011

Farveglad!

Tiden flyver afsted - og jeg hoster mig gennem de fleste minutter... Jeg trænger til at undgå træk. Undgå kulde. Undgå isninger, kølighed og snottede næser. Jeg trænger - som alle i andre også efterspørger - nok egentlig bare til forår! Farvel og tak for denne gang, sne! You wish! Siger manden i vejrudsigten. Bedre held næste gang. Forhåbentlig snart...

I lørdags, da bedste veninden var forbi, havde hun nye forsyninger med til mine øre-ringe-hungrende øreflipper. Jeg elsker skind. Jeg elsker farver. Og jeg elsker ørestikker. Den kombination er Johanne en mester i at sammensmelte. Hele tre ting på én gang! Jep!

Jeg har også selv forsøgt mig ud i produktionen og nogle af disse billeder er også mine kreationer. Men hvor Johanne i øjeblikket er gået all in på øreringe (selvom hendes kreative evner spænder meget meget vidt), ja, så er jeg nok mere allround og ikke god til at fordybe mig i den samme ting for længe af gangen. Så med stolthed i tasterne, får I hermed et glimt af hendes kreationer... Desværre i dårlig billedkvalitet, så hverken materiale, kvalitet eller farve er bare i nærheden af at komme til sin ret. Man skulle have været her...

Mariehøne-røde smuksakker. Dybgrønne forårsbebudere. Hvide snefnug. Petroleumsfarvede hav-dråber. Lys turkise himmelsus. Og solskinsgule ravklumper. Helt afhængig af, hvad mine ører har lyst til at klæde sig ud som... :) PS. Billederne af de røde og de hvide er simpelthen for slørede til at vinde en plads her. Men forestil jer dem - smukke, smukke er de!

3 kommentarer:

  1. De er da bare supersmukke og enkle, dejligt :)

    SvarSlet
  2. Præcis, Anne! De er nemlig super enkle men bare så smukke alligevel... Enkelheden indbyder til tørklæder i en masse farver! :)

    SvarSlet