onsdag den 2. februar 2011

Første dag i resten af mit liv!

Ja, sådan er det jo hver dag. Altså første dag i resten af livet. Så de skal bruges godt, de dage. I dag har på en særlig måde været ny, da jeg har haft første dag på semesteret på Journalisthøjskolen. Det har været en god dag. En spændende dag. Og en lang dag, for migræne-mig. Det bliver et langt semester. Men jeg må fokusere på én dag af gangen. Én uge af gangen. Én måned af gangen. Forhåbentlig, når jeg helt i mål!

I aften er gardinerne til stuen blevet færdige. Dejligt, med et afsluttet projekt! Så de skal nu bare hænges op - og så lægger jeg lige et billede eller to ud...

Ellers har jeg bare lavet lektier, sovet lidt og besøgt jer rundt i blog-land. Jeg skal i seng nu, for en lang dag er på tapetet igen i morgen. Og tidlige morgener (som kl. 7) er ikke noget for mig. Jeg er i hvert fald nødt til at skabe det bedste udgangspunkt for, at jeg kommer til at kunne klare det.

Nå, ja, forresten. Så var der endnu en gang - for anden dag i træk - en skøn gave fra en dejlig give-away i postkassen. Tusind tak, Jo! Det var lige, hvad jeg trængte til. De sødeste turkise øreringe. De skal vist med på Journalisthøjskolen i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar