torsdag den 3. februar 2011

Yes man!

Jeg har klaret 2 hele dage på Journalisthøjskolen UDEN problemer! Jeg kan ikke beskrive, hvor glad, det gør mig! Jeg håber selvfølgelig, det fortsætter, men jeg ved jo samtidig, at det bare er et spørgsmål om tid, før jeg falder i et migræne-hul igen. Det er svært at finde balancen mellem at glæde mig over tilstanden nu, og samtidig være forberedt på, at det ikke varer ved, så jeg ikke bliver helt så skuffet, når det "går galt" næste gang.

Migræne-fri er jeg dog ikke. Det rammer mig om natten, så jeg ikke sover så meget eller så godt, men ud over træthed er jeg på toppen i dag-timerne, og det er SÅ fantastisk! Jeg nyder, at hverdagen nu i to dage har kørt i en fast rytme, hvor jeg sover nogle timer, når jeg kommer hjem fra skole, og så kan nå nogle ting om aftenen. Det er utroligt, så meget energi, jeg har, når jeg ikke er plaget af migræne. Jeg glemmer det helt, når jeg ikke oplever det...

Har I set filmen "Yes man" med Jim Carrey? Jeg er vild med den! Selvfølgelig er den for meget (det ér jo Jim Carrey), men jeg synes bare, plottet er så opmuntrende og livsbekræftende! Sig ja til livet! Ja, til det der byder sig! Muligheder frem for begrænsninger! Energi skaber energi - sådan er det for mig, og derfor er den positive spiral og den gode rille, man kan befinde sig i, bare så afgørende.

Jeg vil gå ud i verden! Ud i hverdagen! (...og lige nu ud i køkkenet og lave pandekager til min elskede mand!) Med løftet pande, rank ryg og positiv tilgang - og sige YES til det, der møder mig!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar