fredag den 1. april 2011

Aprilsnar!

Jeg vil godt komme med en indrømmelse: Jeg er skrækslagen for 1. april! Jeg ved, det er fjollet, men jeg går mistroisk skulende rundt og venter bare på at falde i én eller andens urimelige forsøg på at snyde mig. Jeg må erkende, at jeg er naiv. Kun lidt, vil jeg selv mene. Men 1. april er altså bare den mest ubehagelige dag at være naiv på. Man kan jo risikere, at der pludselig står en uvenlig sjæl bag ens ryg. Svinger dolken og slår sig på lårene af grin. Af min dumhed. Jeg skuler videre. Roger over!

Apropros aprilsnar; har I hørt, at Sidney Lee er "sprunget ud" som normal? Vurder selv (via linket), hvad I tror er den egentlige sandhed... ;)


2 kommentarer:

  1. Jeg har det på samme måde! Hader det - undgår helst mennesker i dag. Mht. Sidney Lee, så er jeg overbevist om at det er en APRILSNAR. Morten Resen kunne jo knap nok holde masken og det kan UMULIGT være sandt at Sidney Lee er andre end Sidney Lee.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg har lige lavet et lignende opslag på FB. Jeg hader, at nogen tager rumpen på mig. MEN det her må da være en aprilsnar af de gode...
    Rigtig god weekend
    Tina:-)

    SvarSlet