søndag den 17. april 2011

Forårskage

I går aftes havde vi gæster, og jeg fik lyst til (første gang i meget lang tid) at lege med lidt sukker... Det blev en forårs-agtig påskekage med bunde af drømmekage, lagt sammen med en rabarbercreme med makroner. Jeg havde lige en rest fondant i en lysegul farve, som jeg betrak den øverste del med, og så fik den et 'skørt' af flødeskum for resten. En hurtig omgang, hvilket detaljerne også afslører, men nu var det jo også bare en nede på jorden lørdag aften... :)



6 kommentarer:

  1. Hæ, hvis det er en nede på jorden lørdag aften kage tør jeg ikke se det når du rigtig folder dig ;)
    Rigtig flot synes jeg!!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Det samme siger jeg, imponerende syn, vild med de små erantis :-)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  3. Wow, jeg er enig med Anne.

    SvarSlet
  4. Wou den er flot den kage og den lyder død lækker:-)

    SvarSlet
  5. Hm, okay, jeg formulerede mig vist lidt dårligt... Jeg mente bare, at hvis den nu skulle være brugt til en fest el. lign., ville jeg måske liiige have arbejdet lidt mere på detaljerne. Men nej, det er bestemt ikke standard for en almindelig lørdags-kage. Som sagt: Det er længe siden, jeg sidst har leget med sukker! Jeg fik bare sådan lyst i går, selvom der ikke var nogen særlig anledning.

    Men tusind tak for alle jeres søde kommentarer! De varmer!

    SvarSlet
  6. Så lige du var blevet fast læser hos mig og tænkte jeg lige måtte kigge forbi dig. Sikke da en flot kage - skal da vist følge lidt med hos dig i fremtiden :)

    Hilsen Henriette

    SvarSlet