fredag den 15. april 2011

Ultimativ frihed

Det er helt ubeskriveligt så stor en fryd det er nu at have påskeferie! Efter 2 meget lange meget hårde, opslidende, spændende men krævende uger med magasinjournalistik, er vores magasin nu afleveret, og den står på ferie og fri, fri, fri! Fantastisk!

I aften har jeg sammen med min mand været i Aarhus Domkirke og høre Mozarts Requiem. Der var fuldt hus, og det var en helt igennem smuk, gribende og overvældende oplevelse. Især sopranens solistoptræden gik lige i både hjertet og tårekanalerne. Det var meget rørende! Jeg er normalt ikke den store elsker af klassisk musik, men med alderen kryber det mere og mere ind under huden på mig... En rigtig dejlig start på ferien!

(Billederne er lånt her og her)

Ellers er jeg efterhånden ved at være oven på efter gårsdagens ubehagelige oplevelse. Jeg har nemt til tårer i øjeblikket, fordi jeg er presset mere, end hvad godt er. Denne ferie kommer som sendt fra himmelen, og jeg vil nyde hvert øjeblik til fulde. Imorgen med rengøring, madlavning og klargøring til besøg af min faster og onkel i morgen aften. De har ikke besøgt os, efter vi har fået fælles hjem, så det glæder jeg mig til!

Jeg håber på solskin og blå himmel - og måske også lidt varme? Hvis ikke alle ønskerne går i opfyldelse, vil jeg glæde mig over det ene, der er sikkert: Frihed!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar