søndag den 3. april 2011

Dejlige hverdage

En dejlig weekend er slut. Alt for hurtigt, er den gået, men jeg har godt nok nået meget! En skøn fornemmelse! Huset er blevet gennem-vasket, og mine to-do-lister er blevet afkortet gevaldigt. Der er rart, at jeg har kunnet få noget fra hånden! Og så har solen og varmen været fremme. Skønt med skønt på! Jeg cyklede sågar ned og handlede uden jakke i går. Vinter og kulde go home!

I aften har min mand og jeg ligget på sofaen og set en film. 'Parterapi' med Sidse Babett, Nikolaj Lie Kaas og Søren Pilmark. Ingen stor film men ganske fin søndags-underholdning.


Nu står næste uge klar til at indtage verden. Spændende, hvad den har i ærmet. Jeg håber på mere sol, ikke alt for meget travlhed og ellers bare mere af livet, mere af hverdagen. For, det er jo det, livet først og fremmest er: Dejlige hverdage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar