torsdag den 28. april 2011

Kørsel til Forårsmarked??

Hej dejlige blog-kvinder

Er der nogle af jer, der påtænker at tage en tur til Fyns Fedeste Forårsmarked i Odense i næste weekend? Jeg vil super gerne af sted om søndagen (d. 8. maj), og jeg har været ved at lure lidt muligheder med offentlig transport. Så var det, jeg kom til at tænke på, om der var andre fra Aarhus, som overvejer at tage af sted - og eventuelt kører? Så kunne vi dele udgifterne, og det kunne da også være hyggeligt...

(billedet er lånt her)

Smid en mail (malene.hn@gmail.com) eller en kommentar her på indlægget, hvis du overvejer det, så kan vi snakkes ved om det!

3 kommentarer:

  1. Måske kunne du også prøve at skrive på facebook side. Pakhus 16 hedder den vist :)

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Jeg kører fra Aalborg FREDAG kl.et-eller-andet så jeg er i Pakhuset til kl.10. kan have dig med den ene vej men desværre ikke den anden vej, da jeg skal et ærinde efter.

    SvarSlet
  3. Hej Malene,

    Så du var med i min Give Away og ja, vi har gået på NE sammen. Sjovt at du også blogger.

    Jeg kommer da til at læse med hos dig fra nu af.

    Knus Grith

    SvarSlet