søndag den 10. april 2011

Solskin kan man altid finde

Så står den på hverdag igen fra i morgen, og selvom jeg da godt kunne tænke mig en lidt længere weekend, så glæder jeg mig helt vildt til at få næste uge overstået, så den står på påskeferie! Fredag eftermiddag kl. 16 har vi sidste deadline - og det bliver SÅ godt! Inden da ligger der en rigtig lang og hård uge foran mig, så det handler om at holde tungen lige i munden...

Siden den dårlige start på weekenden med dårlig frisøroplevelse og frustreret humør, havde jeg besøg af bedste veninden i går eftermiddags til hygge og en masse snak og i går aftes stødte hendes mand + en mere af vores fælles venner så til, så vi var fem (min mand stødte naturligvis også til selskabet). Den stod på lækker mad (første gang i år var weber´en ude! SÅ er det sommer!!), en masse snak og i det hele taget bare det skønne at være i de bedste venners selskab. Lige hvad jeg trængte til!

Godt nok har det været en rigtig lang nat i nat med rigtig meget migræne, så jeg derfor ikke kom med til brunch med gode venner. Og hvad sker der så for, at jeg vågnede op med hold et sted i ryggen?? I eftermiddags og her i aften har den derfor stået på varmepude i sofaen med min bærbare og artikelskrivning. Jeg burde fortsætte en times tid endnu, men jeg er træt, træt, træt! Så det er vist bare tak for i dag herfra!


Min dejlige mand var i haven hele den lange dag i går. Han har gjort det så fint så fint, og nu kan man for alvor nyde både at kigge på og være der ude. Og prøv lige at se, hvordan det hele springer ud... Det er utroligt, hvor meget det betyder for ens humør!

1 kommentar:

  1. ... og så håber jeg også at det hjælper på humøret at du har VUNDET min give away!! :-)
    Skynd dig at sende mig din adresse på jane.agesen@gmail.com!!
    Ha' en superskøn forårsdag!
    Kh. Jane

    SvarSlet