onsdag den 27. april 2011

Tiden flyver - jeg vil med

Det har været en skøn, tiltrængt, solrig og dejlig lang påskeferie. Hvor ville jeg ønske ferien blev ved og ved og ved. Der er så mange ting, jeg har lyst til, men som må komme senere.

Vi kom hjem mandag aften og siden har den stået på studie-travlhed. Jeg har været et hurtigt smut rundt i blog-land og forsøgt at blive opdateret, for jeg har holdt fuldstændig blog-pause i over en uge. Men nu trænger jeg virkelig også til at komme tilbage...

Her kommer lidt billed-spam fra ferien (bl.a. af de påskeæg, som blev sendt til Frk.Tingeltangel og Jane Brilleting, og som altså så lidt pænere ud, før de var på tur på post Danmark - måske lidt for optimistisk af mig; beklager piger!!)

Færdiglavede påskeæg

Påskeæg i første forsøg på en indpakning (som ikke holdt - fandt senere på noget lidt bedre)

Dejlige perlehyacinter - jeg er vild med dem!

Fødselsdagskort og tegning med Hello Kitty til min mands niece (som også lidt er min...)

Mit fadderbarn Jonas (min mands nevø) - jeg er helt forelsket!

Min mand med Jonas - jeg er endnu mere forelsket!!!

1 kommentar:

  1. Hej,
    Har i dag hentet min påskepakke fra dig på posthuset. Mange tak for den :-)
    Dejlig blog du har, er nu fast læser.
    /Trine (som ikke hedder Trine i den virkelige verden)

    SvarSlet