torsdag den 7. april 2011

Bidt af en gal uro - vol. 3

Jeg har (stadig) en del links liggende til flere pragteksemplarer indenfor kunstretningen 'uro', som bare venter på at blive delt med jer. Jeg er stadig helt solgt, og hvis det ikke var fordi, jeg brugte så meget tid på at løbe efter den der tid, som konstant løber fra mig, så ville jeg sidde og klippe-klistre og fabrikere i lange baner. Og så selvfølgelig lave en lille bod ude ved kantstenen med limonade i fine pap-krus og den ene uro smukkere end den anden - til salg for en slik... (Se eventuelt mine tidligere indlæg med samme tema her og her)







Uro #1: Fantastisk uro med hundredvis af hvide fugle - fundet her
Uro #2: Flensted uro i den skønneste farve - fundet her
Uro #3: Uro med fugle i de smukkeste blå nuancer - fundet her
Uro #4: Fine, fine papirhuse - fundet her
Uro #5: Guld fisk i massevis; fantastisk fascinerende - fundet her

Klik enten på navnene i forklaringerne herover, eller på billederne, for at blive linket videre...
(Jeg har tilladt mig at låne jeres billeder. Hvis det ikke er okay, må I endelig skrive!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar