fredag den 1. april 2011

Oh, dejlige weekend!

Så mærkede jeg lige, hvordan kroppen nærmest blev ét med sofaen, da jeg lod mig dumpe ned og begyndte på den længe ventede weekend! Hold da op, hvor er jeg træt, og hvor har jeg ventet på frihed, solskin og luft under vingerne...

Weekenden skal bruges på at:

X Besøge gode venner sammen med min mand
X Vaske vinduer udvendigt og indvendigt
- Lave udgifts-oversigt; hvad bruger vi egentlig vores penge på??
X Gøre køleskab rent
- Lave lampe til køkkenet af plasticbægre
X Have besøg af én af mine søstre til krea-hygge
X Gøre emhætte ren
X Tage til en forhåbentlig dejlig gudstjeneste
X Have en hygge-aften med manden
- Lave gave til Operation Påskeglad
X Vaske tøj
X Opsige mit fitness-abonnement (migrænen tillader ikke længere fitness)
X Igangsætte min 100-indlægs give away; stay tuned! ;)
X Læse til næste uges undervisning
X Støvsuge huset
X Vaske gulv i huset
X Skrive madplan + indkøbsliste
X Handle
- Lægge to kjoler op
- Sy computersleeve færdigt (langt om længe!)
X Bytte kjoler (fejlkøb, købt før fødselsdagen i lørdags - jeg købte 4, men skulle kun beholde 1)
X Gøre fødselsdagsgave til min lillesøster klar
- Sende vedhæftede filer til Syddansk Universitet
X Rengøre badeværelser
- Hygge, slappe af og nyde, nyde, nyde forår og frihed!

...så er den weekend da vist også gået! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar