tirsdag den 29. marts 2011

Bidt af en gal uro - vol. 1

Som en kommentar til sidste indlægs hungren efter forår, så har jeg nu set lidt blå himmel, og et solskinstrejf har også ramt min næse. Dejligt at mærke, at foråret ligger lige under overfladen og er klar til at sætte ind med fuld styrke. Forhåbentlig meget snart! Jeg arbejder på endnu en artikel i denne uge, så tiden er knap, men jeg er træt i hovedet og kan ikke samle mig så længe af gangen. Til gengæld mærker jeg en spirende forårs-uro, som vil ud...

Apropros uro, så har jeg efterhånden 'bogmærket' en række fine af slagsen, som man selv kan lave eller måske ønske sig. Jeg er vild med dem hver og én. Måske du kan blive inspireret ligesom mig...





1# Fugle-uro: Set hos Spoolsewing, hvor man også kan finde mønster
2# Ugle-uro: Rigtig hyggelig idé med perler. Kreeret af dygtige Ulla
3# Mustache-uro: Virkelig sød og sjov idé. Kreeret af kreative Joan
4# Filt-kugle-uro: Enkel men meget dekorativ idé. Kreeret af stilsikre Julia

Klik enten på navnene i forklaringerne herover, eller på billederne, for at blive linket videre...
(Jeg har tilladt mig at låne jeres billeder. Hvis det ikke er okay, må I endelig skrive!!)

2 kommentarer:

  1. Hey søde Clara Gry! Først og fremmest tusind tak for din dejlig kommentar hos mig - det er sgu da ikke så skidt med en fan ;-)
    Dernæst tak for dette fine indlæg med lækre links. Jeg er i fuld gang med at udtænke uroer og ophæng som måske skal med på marked, så det var lige den slags inspiration jeg havde brug for! Er HELT vild med den øverste med fuglene - ufatteligt at den kan balancere så flot!
    Tak for en altid hyggelig og inspirerende blog! :-)
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  2. Velbekomme :)

    Jeg er også helt vild med den øverste. Overvejer, om jeg skal give mig i kast med den på et tidspunkt. i dag eller i morgen kommer endnu et indlæg med uroer. Jeg er vild med dem i øjeblikket, og der findes altså bare helt utrolig mange fine...

    SvarSlet