fredag den 7. januar 2011

Beskyttelse af billeder?

Er der én, der kan give mig et råd ift beskyttelse af billeder? Flere beskytter dem ved at indsætte et vandmærke henover - men hvordan gør man det? Jeg kan forstå, at nogen af jer - på den hårde og helt ubarmhjertige måde - er blevet tvunget til at droppe den ukritiske tro på det bedste i folk. Ærgeligt, det skal være på den måde, og VIRKELIG synd for jer, det er gået ud over! Men vandmærker er nok en okay løsning, når det nu skal være. Håber på et godt råd!

3 kommentarer:

  1. Hej Claragry

    Selvom din blog ikke bugner med indlæg endnu, så synes jeg din profilbeskrivelse lød så fin, at jeg straks lægger mig som fast følger her.

    Ift. mærkning af billeder kan jeg varmt anbefale www.picnik.com Supernem at bruge og den kan ALT muligt gas og gøgl med billederne.

    KH
    Lis

    PS. God eksamenslæselyst!

    SvarSlet
  2. Hej Clara

    Jeg melder mig også straka:)
    Og tak for deltagelsen af min give away, så fandt jeg også frem til dig.

    Jeg bruger også picasa som du kan hente gratis på nettet og dine billeder kan du rigtig lege med og gøre pænere:)

    Velkommen til:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  3. Tusind tak for jeres velkomst og hjælp! Jeg vil bestemt følge jeres råd og lege lidt med mine billeder fremover!

    Og også stor velkommen som faste læsere - helt overvældende for sådan en ny-begynder, som mig!

    SvarSlet