torsdag den 27. januar 2011

Billede + fem facts

30 dages blog challenge - dag 1
Et billede af dig selv taget for nyligt og 5 tilfældige facts om dig selv




Billedet er taget d. 21. august 2010 på vores bryllupsdag, - i et øjeblik, hvor jeg ikke var opmærksom på, at jeg blev fotograferet. Normalt har jeg det svært med billeder af mig selv, og selvfølgelig kan jeg også finde fejl her, men billedet rummer alligevel så meget. Jeg kan genkende stemningen fra dagen og ikke mindst den magiske, intense og nærmest eventyragtige følelse, som var så fantastisk.

  • Jeg er nummer to af en søskendeflok på fire piger på 29, 28, 25 og 17 år
  • Når jeg sætter mig noget for, så VIL jeg! Det er ikke sjovt at stå i vejen, når jeg kæmper...
  • ...Men at tabe mig 15 kilo, det er bare så svært, selvom jeg også VIL det; træls!
  • Jeg blev født i Århus og bor her nu igen, men har i mellemtiden boet 8 andre steder i DK
  • Jeg bliver nemt rastløs, hvilket udmønter sig i konstant nye idéer. Jeg keder mig aldrig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar