fredag den 28. januar 2011

I dag...

30 dages blog challenge - dag 3
Hvad lavede du i dag?

Jeg lå i sengen med migræne indtil kl. 10. Derefter fik jeg ryddet op på mit kontor/krea-værelse; bl.a. efter nattens syning og jeg fik da også liiige syet lidt mere. Skøn symaskine, jeg har købt mig! Så var jeg en tur på indkøb i byggemarked, hvor jeg skulle have fat i lidt forskelligt før et besøg hos min storesøster i morgen. Hun er lige flyttet, og vi skal i morgen have styr på det sidste praktiske.

Det bedste var en dejlig snak over skype med min bedste ven, Jakob, som lige er taget til Spanien for at læse et semester. Det var så skønt, så skønt, at tale med ham. Så var der madlavning, indkøb og indpakning af fødselsdagsgave, lidt papirarbejde til forberedelse af studiestart i næste uge, samt madlavning og aftensmad. I aften har Lasse og jeg været til fødselsdag hos en god ven. Super hyggeligt - og med håndbold; helt forrygende!!! Det kan nærmest ikke blive bedre! :)


(Billedet er lånt her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar