onsdag den 12. januar 2011

Bryllup - memorylane...

Jeg havde lige brug for en overspringshandling, og jeg kom til at kigge på lidt billeder, der er kommet fra fremkaldelse fra vores bryllup i august. Det er dyrebart-dejlige minder! Og der ligger så meget glæde, håb, forventning og vilje i bryllupsbilleder. Glæde over det menneske, man elsker - og er elsket af. Håb, om så meget godt sammen. Forventning til, hvad livet vil bringe os - og ikke mindst vilje til at ville kæmpe for det!

Her kommer lidt billeder fra dagen:

Her ankommer jeg til kirken sammen med min far og min lillesøster (som skulle hjælpe med kjolen). Jeg havde troet, jeg ville være nervøs, men jeg glædede mig bare helt vildt...



Inde i kirken var der bare SÅ mange mennesker. Meget overvældende! Det var så højtideligt. Så smukt. Så præcis, som jeg kun havde turdet håbe på. Og da jeg sagde "ja" vendte ham den dejlige sig om til resten af kirken og råbte "yes" - og alle hujede og klappede. Det var så fedt!



Efter vielsen (som var allerede kl. 10.30) var der reception med frokost-buffet og senere stort kage-bord med en masse forskellige slags lækkerier. Især kagebordet har siden fået mange kommentarer med på vejen.
Til receptionen var der papirduge på bordene, så nogle af gæsterne hyggede sig med at tegne små tegninger og skrive hilsner. Vildt hyggeligt!



Mens første del af receptionen var i gang, var vi ude og få taget billeder. De blev taget rundt omkring i Latinerkvarteret i Århus - og bl.a. ved "Øst for Paradis" hvor der er sådan en hyggelig og samtidig lidt rå stemning...


Vi holdt selve festen i et telt, hvor bordene var pyntet i "blomster-fra-grøftekanten-stil". De mange flasker, vaser og glas havde venner og familie hjulpet med at samle sammen i månederne op til brylluppet. Der blev præcis den stemning, jeg havde drømt om...


Jeg havde lavet en lille kuffert med tegninger, farveblyanter, modellervoks, pruttepude, små slikposer, balloner og forskellige andre ting til hver af børnene. Det faldt i god jord...



Jeg fortsætter fortællingen lidt senere, når jeg har brug for en overspringshandling igen :)

2 kommentarer:

  1. Det ser helt fortryllende ud. sikke en fantastisk dag I har haft.
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  2. Hvor ser det ud som en dejlig dag ;)
    Er vild med jeres vilde blomster på bordene! og super fedt billede af dig og din mand taget oppefra.
    Julie

    SvarSlet