tirsdag den 25. januar 2011

Så gik jeg helt ned...

Det er godt nok sølle! Så ligger jeg her med både halsbetændelse og mellemørebetændelse, mener lægen, og pencilin er vist uundgåelig. Manden har bronkitis, så vi er et kønt par. Jeg må hellere droppe at spille "helt" og i stedet smutte ind under dynen. Måske man skulle tage sig lidt varm kakao og en hyggelig film med sig? Eller også skulle man bare sove...
.
Jeg fandt et par film for nogle uger siden, som åbenbart havde forputtet sig i flytterodet i sommers. Men så føles det jo nærmest som om, man får nye film - skønt! De er for tøsede og pladder-romantiske til, at Lasse gider se dem, så måske er det præcis i dag, jeg skal benytte mig af chancen for at gense en handlings-tom klassiker.

Måske "Mens du sov"? Den er måske heller ikke så dum at falde i søvn til, hvis det nu skulle være...
.

(Billede lånt her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar