onsdag den 26. januar 2011

Atjuuuuu!

Jeg ligger under dynen med halsbetændelse og mellemørebetændelse i skøn kombination og med feber og hoste som sidegevinster. Surt! Den der følelse af kedsomhed blandet med træthed, rastløshed blandet med absolut ingen energi. Det er min virkelighed i dag!

Nu har jeg hentet computeren ind i sengen, så ind imellem de utallige gange, jeg får brug for at sove lidt, kan jeg da se lidt fjernsyn, måske høre en lydbog og der ud over bruge lidt tid rundt i blog-verdenen, når energien er til det.

Men nu er den der igen; trætheden! Så jeg siger "Godnat" igen og kryber lidt længere ned under dynen og nyser videre!

(Billede lånt her)

1 kommentar:

  1. Hvor er der bare mange syge.... Får du set nogle gode film?? jeg kan også godt lide sådan nogle rigtige tøsefilm:-) God bedring.. KH Christina.

    SvarSlet