lørdag den 29. januar 2011

Billede

30 dages blog challenge - dag 4
Et billede, du har taget

Det har været en lang dag, men jeg vil ikke "svigte" min blog-challenge, så jeg måtte i billedarkiverne på computeren for at finde et billede, jeg har taget. Billedet er af de smukkeste ranunkler i de bedste bedste farver. Kombinationen af pink, orange og rød er totalt yndlings, og ranunkler ligner bare, at de er ved at springe ud af sig selv af overflødigheds dejlighed.
.
Jeg er ikke særlig god til at fotografere, og mit kamera er heller ikke særlig godt, så motivationen er ofte begrænset, når det kommer til at tage billeder. Det ærgrer mig, men måske næste opsparings-projekt er et nyt godt kamera. Min mand synes nu hellere, vi skulle spare op til et kørekort til mig. Jeg stemmer klart på første idé! Måske ikke helt lige så praktisk, men meget mere oplagt til sjov, ballade og kreativitet!
.
Blomster til jer fra mig - sov rigtig godt!
.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar