torsdag den 13. januar 2011

Hvad skal man vælge?

En mac eller en pc? Man kan jo nærmest ikke se forskel, men prismæssigt er mac´en jo lidt dyrere. Er det mon det værd at give det mere? Og vil jeg overhovedet kunne finde ud af det nye styresystem? Jeg er sådan i tvivl...

En mac er så fin, så stilren - så nærmest smuk... Men kan jeg finde ud af den?

En Pc er så velkendt, så tryg - og måske kun lidt mere kedelig?!



Er det værd at skulle bruge tid på at lære alt det nye at kende? Hvad er jeres erfaringer? Har brug for gode råd, for jeg er virkelig ikke en haj ud i computer-verdenen... Men jeg trænger SÅ meget til en ny, og vi har ønsket os penge i bryllupsgave til det, så det er sådan set mig (og mine problemer med at beslutte mig), der er stop-klods. Ham den dejlige har været på vej ud af døren mange gange for at få den købt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar