fredag den 28. januar 2011

Så skete det!!

Så fik jeg endelig pakket min symaskine ud! Hvilket vidunder... Jeg har (meget modsat mit utålmodige væsen) læst brugsvejledningen til punkt og prikke. Jeg klapper mig selv på skulderen, og må indrømme, at jeg rent faktisk føler mig godt klædt på til at bruge den. Dejlig fornemmelse!

Den spinder som en lille mis, og selvom klokken var alt alt for mange, så måtte jeg lige prøve det ene og det andet, og jeg kunne slet ikke få hold på det igen. Så i nat sad jeg og syede, imens manden lå i sengen alene - og jeg nød det! Jeg er godt nok lidt bombet i dag, men helt glad i kroppen over den herlige investering, som står på bordet her foran mig! Jeg må skynde mig at få praktiske ting overstået, så jeg kan komme tilbage til den... :)


1 kommentar:

  1. Dejlig investering, glæder mig til at se hvad du finder på at bruge vidunderet til. Godt det er weekend!

    SvarSlet