mandag den 24. januar 2011

I´m back!

Siden i torsdags har jeg været på farten. Først en tur til det midtjyske på besøg hos min søster, og efterfølgende i sommerhus med hele svigerfamilien. Dejlige dage og dejlige mennesker. Før jeg tog afsted, fik jeg klaret én af de ting, der har stået på min to-do-liste: Opfyldning af fryseren med boller til madpakke, morgenmad mm. Tjeck!


Sommerhus-turen var i Blåvand på Vestkysten, og det var bare utrolig dejligt! Klippe-klistre-hyggerier med prinsesse-pigen, som blev til en mere sjov end køn klovn.


Udsigten fra værelset, hvor vi sov var dragende...
.


Og det sidste billede i den her omgang er af min mands nevø, som krampagtigt holder om min finger. Jeg elsker ham helt ind i hjertet og bliver rørt bare ved synet!


Jeg vender nu tilbage på fuld styrke her i blog-land igen! Har brugt nogle timer på at blive opdateret hos jer allesammen. Vildt, så meget der sker på fire dage!!! Vi ses der ude... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar