mandag den 31. januar 2011

Pause i blog-leg

...jeg synes ellers, det var meget sjovt fra starten. Måske er det bare endnu et tegn på, at jeg er uforbederligt dårlig afslutter. Måske et udtryk for at næste punkt på "30 dages blog challenge" er, at man skal indsætte et billede af sig selv fra 2007. Sådan et har jeg ikke. Måske mine forældre har, men de bor på sjælland og er altså laaangt væk.

Jeg har været på Hovedpineklinikken i dag. Der er ikke så meget nyt. Det er en lang historie. Jeg fortæller måske mere en anden dag...

Det har ellers været en god dag. Jeg har shoppet en masse. Men kun praktiske ting. Og så lige "Boligliv". Dejligt, med lidt hygge i kurven trods alt!

Og så har jeg haft en lang telefon-date med en dejlig veninde, der bor for langt væk til, at vi lige smutter forbi hinanden. En snak om parforhold, prioriteringer, betydningen af hvilken tilgang, man har til livet, børn, barsel, arbejdsskader, sex, alene-tid, dagligdag og alt muligt andet. Kvinder! Hun er min "ældste" ven. Altså, den, der er tættest på, som jeg har kendt længst. Det er 9 år til sommer. Jeg har godt nok også kontakt til barndomsvenner, som går længere tilbage. Dem sætter jeg stor pris på. Men ikke på samme måde... Det er så rart med mennesker, man både kan være lille og stor sammen med. Svag og stærk. Fan og idol. På én gang.


(Billedet er lånt her)

Nu vil jeg gå i seng. Jeg er så træt, at jeg ikke længere kan sidde oprejst. Hænger hen af bordet. Manden ligger allerede i sengen. Glæder mig til at putte mig under dynen. Putte mig ind til ham. Putte alle overvejelser i en kasse. Og lade mig glide ud i søvnen. Ud i natten. Ud i fremtiden, som fortsætter lige nu, men som for mig først fortsætter i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar