mandag den 17. januar 2011

Farve-glad

Jeg kunne simpelthen ikke sove tidligere, for jeg var bare så fuldstændig glad i låget! Eksamen er slut, foråret er forhåbentlig snart på vej, og jeg har købt farveglade godter og en hel masse løg-blomster, fordi jeg simpelthen ikke kunne lade være! En lettelses-følelse fylder mig helt ud i mine mindste fingre, og der er kortere mellem smilene, end der har været de sidste 14 dage :)


Jeg glæder mig til at komme i gang med alle de her lækkerier - og ikke mindst at få "muget ud" på mit kontor/krea-værelse, som har været arbejdsstation i eksamensperioden. Det trænger virkelig. Både til oprydning og rengøring, og så skal der jo selvfølgelig hygges med blomster, lys og krea-projekter, så tiden inden undervisningen går i gang igen bare kan nydes i fulde drag!
.
Maven er fyldt efter en dejligt restaurant-besøg sammen med min dejlige mand. Han kan nu høres pusle inde ved siden af, og jeg vil multitaske her hos mig med håndbold og lidt udmugning i mens...

1 kommentar: