fredag den 18. marts 2011

Adrenalin-fix

Adrenalinen kører rundt i kroppen på mig. Det har været en vanvittig uge. Jeg forstår slet ikke, at det er weekend igen. Jeg har ligget vandret for at følge med på studiet, hvor to artikler skulle fabrikeres fra bunden med indhentning af kilder, idéudvikling på vinkel osv. osv. Det er sjovt, spændende og lærerigt, men føj, hvor er jeg træt helt ind til marven af knoglerne over at have en deadline hængende over mig.

Nu er det weekend, og det er skønt! De sidste par timer har jeg styrtet rundt herhjemme - på den adrenalin, jeg endnu ikke har fået ud af kroppen. Nu er jeg vist ved at falde ned i tempo. Jeg venter på min mand. Aftensmaden er klar, tasken er pakket, og om godt en time vender vi næsen mod Sjælland og mine forældre.

Hele dagen i morgen skal bruges på forberedelsesmøde til en sommerlejr for børn, hvor vi er frivillige leder, så ikke noget med at sove længe i morgen. Men det bliver dejligt at være sammen med resten af flokken. Det er gode venner, og vi plejer at have et brag af en uge, hvor skøre idéer, kreative påfund, hyggestunder, vilde udfordringer, sang, musik, leg og ballade går hånd i hånd. Jeg er VILD med det!

Men først et par timer i tog. Jeg tror liiige, jeg skal omkring kiosken og købe det nye Boligliv til turen. Eller måske jeg skulle tage en film med på mac´en?! Én ting er helt sikkert: Ikke læsning til studiet. Det er weekend, basta! Så må jeg krybe til bøgerne senere på weekenden...

Ha en rigtig god weekend allesammen! Vi ses på den anden side!



#1: Min mand havde sat de skønneste vintergækker på mit bord, da jeg kom hjem. Totalt forår!
#2: Den layoutede artikel, som endelig er færdig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar