torsdag den 3. marts 2011

Pinlig dårlig billedkvalitet

Nu gider jeg ikke mere artikel-skriveri for i dag! til gengæld bliver jeg nok nødt til at gide lægge lagen og sengelinned på vores seng. Kender I det? Sengelinnedet skal da lige flås af, proppes i vaskemaskinen og videre i tørretumbleren - men nej, jeg venter da lige til lidt senere (når jeg er meget mere træt!!), før jeg lægger nyt på. Utroligt, jeg ikke lærer det... Det minder mig så om, at jeg også har vasketøj i maskinen, der skal hænges op. Anyway...

Jeg har helt glemt at vise, at jeg - for snart længe siden - har syet gardinerne til stuen færdige. At ville tage et ordentligt billede på dette tidspunkt af året er ikke det nemmeste. Jeg tager nok et nyt en dag, hvor forårslys er i lidt bedre humør. Indtil da får I dette! Ren retro - SKØNT! (Billederne snyder - så skæve er de altså heller ikke)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar