søndag den 27. marts 2011

Forår og snart-påske kreativiteter

Jeg er i forårs- og det-er-da-snart-påske-humør. Jeg har derfor været ved at kigge mig omkring efter lidt påskepynt-inspiration. Der er nogle idéer, jeg bare MÅ kaste mig over! Snart!

Virkelig søde påskeæg lavet af vanrondeller, farve, lim, yråd og en hultang. Jeg er vild med idéen fra Karamella - kig forbi her, hvis du vil se en DIY. Tak fordi du vil dele din idé med os, Camilla...

Flere påskeæg; denne gang af tapetklister, garn, balloner og tråd - en super god idé fra dygtige Joan med bloggen WOOZ. Tak for DIY - jeg glæder mig til at komme i gang...

Jeg kunne ikke stå for disse fugle fra Bjørnemor. De er også afbilledet i gul, som små kyllinger, men jeg faldt pladask for disse, som ligner små solsorte. De skal helt klart også prøves!

2 kommentarer:

  1. Vil lige lykønske dig med den vundne give-away, heldige dig :-)

    SvarSlet
  2. UPS,UPS, det må du undskylde, kom til at skrive det på den forkerte blog. Har meldt mig som fast læser hos dig, da det er en rigtig fin blog, du har dig :-)

    SvarSlet