fredag den 25. marts 2011

Gave fra 'Livet som sådan'

Jeg fik i går den dejligste pakke med posten. Det var fra Lene, som blogger på "Livet som sådan", fordi jeg havde været så heldig at vinde hendes give away. Den var sødt pakket ind i lyserødt og med paddehatte og inden i var der den smukkeste makeup-taske.

Som en ekstra ting var der også et etui, som måske passer til en ipod!? Sådan en har jeg desværre ikke, men jeg kan samle de små syting, som altid plejer at blive væk for mig, når jeg er på farten, eller måske mine briller kan blive opbevaret der. Det er syet så smukt, og de lyserøde farver er lige mig. Tusind tak, Lene!

2 kommentarer:

  1. Da jeg havde været på posthuset, kom jeg hjem og opdagede at kortet lå herhjemme. Havde glemt at putte det i :-(
    Den lille pose var egentlig ikke til noget specielt, men bare noget jeg lavede af resterne. Håbede at der var et eller andet du kunne bruge den til...

    SvarSlet
  2. Det er der bestemt! Ærgerligt med kortet, men tusind tak alligevel! Den bragte glæde! :)

    SvarSlet