torsdag den 10. marts 2011

Om lidt blir´ her stille

Så er vi snart på vej ud af døren - til en forlænget weekend i sommerhus med gode venner. Dejligt! Jeg havde håbet, jeg var færdig med den artikel, jeg arbejder på i øjeblikket, så jeg udelukkende kunne hygge mig med inspirerende blade og hyggeligt sytøj. Men influenza og migræne har i den forløbne uge sat mig skak-mat, så computer, papirer og alt det andet nødvendige bliver pakket ned og taget med. Jeg håber, der ind imellem bliver tid til lidt andet...

Skidt med, at der bliver lovet regn. Når man er indenfor i sommerhus er stearinlys og dråber på ruden okay... I må have en god weekend, når I kommer dertil! Vi ses engang søndag!

2 kommentarer:

  1. Rigtig god weekend til dig også - det lyder lækkert med en forlænget weekend i sommerhus. :)

    SvarSlet
  2. Når du kommer hjem, så kig lige over. Du har nemlig vundet... ;)

    - Sara

    SvarSlet