torsdag den 24. marts 2011

Træt og forventningsfuld

Det har været en ulideligt lang dag. Vi har siddet på skolen og redigeret et radio-indslag fra kl. 10.00 og indtil kl. 19.00. Hvis der er noget, der er opslidende for mig, så er det langsommeligt gruppearbejde i mange mange timer. Så tung i hovedet kom jeg hjem, hvor min skønne mand havde maden klar. Fantastisk!

Lige om lidt skal vi i biffen og se "Kongens tale". Jeg vender tilbage med lidt kommentarer om den oplevelse i morgen. Jeg glæder mig til at synke ned i en blød stol i mørket. Lade mig glide ind i en helt anden verden, og bare lade mig forføre af historien, billederne og ikke mindst menneskerne. Jeg glæder mig til at lade mig drage og for et øjeblik glide ud af mit eget liv og ind i en helt anden verden. Hvor bliver det godt...


I løbet af dage har der ind imellem været ventetid, hvor kun én af os kunne redigere. Jeg legede da med lidt nye farver og teksttyper på bloggen, da jeg trængte til noget, der var lidt mere forår over. Så her er den - i nye forårs-spirende farver. Den er lidt fremmed for mig endnu, men mon ikke mine vinter-trætte øjne vænner sig til forårslyset?!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar