torsdag den 31. marts 2011

Give aways i bunkevis!!!

Jeg har netop opdateret min fane med lækre give aways rundt omkring i blogland. Normalt, når jeg surfer rundt i blog-land laver jeg bogmærker ved de give aways, jeg gerne vil være med i. Det er nemlig ikke altid jeg lige i situationen har tid til links, billeder mm. Så samler jeg dem ved at bruge udtræknings-datoen som navn og gemmer dem i mappen 'give aways' i mit kartotek.

Denne gang havde der sandelig samlet sig OVER TYVE GIVE AWAYs, før jeg havde tid til at opdatere min fane! Blogland består i dén grad af gavmilde kvinder :)

Kig forbi, hvis du vil have inspiration til konkurrencer, du måske vil være med i...
- Og hvis du har en give away, jeg ikke har opdaget, så skriv endelig! (Det er garanteret ikke med vilje! :))

1 kommentar:

  1. Jeg mangler liiiige 2 læsere for at nå 300 (!) læsere og for at sætte en give away igang, så du må da gerne holde øje med min blog :-) Super idé at lave et faneblad med give aways. Må straks op og se om der er nogen jeg kan være med i.

    SvarSlet