onsdag den 23. marts 2011

Spis brød til

Jeg har længe gerne villet i gang med at bage rugbrød. Du ved, en surdej i køleskabet, og altid frisk rugbrød. Sådan er drømmen i hvert fald... Jeg frygter så bare, at min fordom om, at hjemmebagt rugbrød ofte er lig tørt og kedeligt rugbrød, holder stik. Derfor: Har du nogle erfaringer med en god opskrift? Tips, fif og gode råd? Så vil jeg helt vildt gerne høre det...

Billedet er lånt her

Jeg har længe ledt efter billige rugbrødsforme. Jeg har ikke kunnet finde nogle i genbrug, og i fx Bilka kan man nemt komme af med 75 kroner per styk. I denne uge har de I Lidl rugbrødsforme til 30 kroner per styk, så hurtigt var jeg forbi og nu er jeg klar! Så hvis du ligesom jeg har brug for forme (eller andre bageting), har de et stort og billigt udvalg i Lidl i denne uge! Me like!

Billedet er lånt her

1 kommentar:

  1. Jeg har kun en gang prøvet at bage mit egent rugbrød og kan faktisk ikek huske hvor godt det blev. Hmm.

    SvarSlet