tirsdag den 15. marts 2011

Godt tilbage!

Jeg har haft en dejlig forlænget weekend med min mand og skønne venner. Sommerhus. Snak. Solskin. Spil. Sjov. Hygge, dejlig mad og i det hele taget tid! Godt nok var jeg nødt til at bruge en del tid på studie-ting, så helt afslapning blev det ikke, men det var størstedelen af tiden bare dejligt!

Nu er jeg tilbage igen - i ilden, kan man måske kalde det! Jeg er meget bagefter med arbejdsopgaver på studiet efter sygdom i sidste uge, og der er fuld knald på opgaverne igen i denne uge. Adrenalinet kører, migrænen truer, foråret spirer og jeg er på én gang over-lykkelig over solskin og forårsvejret, som er så fantastisk, men samtidig virkelig udfordret af alle de opgaver, jeg er så ophængt af. Jeg håber, de næste dage giver lidt mere overskud og lidt mulighed for at trække vejret helt ned i maven. Indtil da tager jeg lige en tur mere i adrenalin- rutsjebanen og glæder mig helt ned i maven over at have vundet to give aways de næste to dage. Det er jo helt vildt!! Tak Mor Nord og Pils Verden!

1 kommentar:

  1. Lyder som en dejlig tur I har haft:-) godt at få ladet op efter sygdom.... KH Christina.

    SvarSlet